Przejęcie zarządzanej nieruchomości od dotychczasowego administratora.
Przejęcie dokumentacji finansowej, eksploatacyjnej i technicznej.
Przygotowanie sprawozdań, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie na zewnątrz interesów
Wspólnoty w zakresie określonym właściwym pełnomocnictwem.
Bieżąca obsługa wszystkich właścicieli nieruchomości lokalowych, prowadzenie i aktualizacja wykazu
właścicieli i najemców lokali.
Prowadzenie księgowości zgodnie z przyjętymi przez wspólnotę zasadami prowadzenia ewidencji
księgowej.
Prowadzenie i bieżąca analiza indywidualnych kont właścicieli (wpłat zaliczek) oraz dostarczycieli
mediów i usług.
Prowadzenie na bieżąco książki obiektu budowlanego oraz bieżącej dokumentacji technicznej
nieruchomości wymaganej przepisami prawa budowlanego.
Bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości, niezwłoczne zlecanie wykonania koniecznych
prac firmom specjalistycznym oraz rozliczenie z ich wykonania.
Nadzór nad wykonawcami prac prowadzonych przez konserwatorów oraz osoby wykonujące
prace porządkowe.
Kontrolowanie usuwania awarii i ich skutków.
Przygotowanie dla potrzeb Zarządu ofert na prowadzenie remontów.
Pozyskiwanie kontrahentów w celu uzyskania funduszy mających na celu zmniejszenie kosztów
utrzymania nieruchomości.
Przygotowanie i pomoc w prowadzeniu zebrań, projektów planów gospodarczych, planów remontów
oraz uchwał.
Przygotowanie sprawozdań rocznych oraz przygotowanie rozliczeń mediów i usług w tym
funduszu remontowego:
- półroczne rozliczenia kosztów eksploatacji nieruchomości w części wspólnej dla Zarządu i każdego właściciela,
- bieżąca analiza realizacji planu gospodarczego.
Utrzymywanie kontaktów z przedstawicielem organów samorządowych.
Nadzór nad terminowym prowadzeniem przeglądów rocznych i pięcioletnich nieruchomości.
Udział w posiedzeniach Zarządu.
Windykacja należności.
Inne czynności dotyczące zarządzania nieruchomością zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zawartą umową.
Wykorzystujemy najnowsze technologie w naszych wspólnotach mieszkaniowych, takie jak e-kartoteka, czy głosowanie online.
Systematycznie odnotowujemy wzrost poziomu zadowolenia Klientów, ze świadczonych przez nas usług w zakresie zarządzania nieruchomościami.
Wystarczy spojrzeć na obiekty zarządzane przez nas lub porozmawiać z mieszkańcami naszych wspólnot mieszkaniowych.